Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

TIPS για γονείς!!!!

Αρχικά επιτρέψτε μου να συστηθώ! Είμαι η Φωτεινή, μέλος της ομάδας "Έλα ... χαμογέλα", νηπιαγωγός εν ανεργία, εμψυχώτρια εν τη γενέση και μητέρα πλήρους απασχόλησης. Ρεπό, αργίες, άδειες πάσης φύσεως (θερινές, γονικές, αναρρωτικές) έχουν περικοπεί εξαρχής για εμένα! Παρολαυτά δηλώνω περήφανη μητέρα του Μ. 7 και της Χ. 4 ετών.

Όπως κάθε γονιός, έτσι και εγώ, καθημερινά έρχομαι αντιμέτωπη με τα άγχη, τις ανησυχίες, τις τύψεις και τους προβληματισμούς μου γύρω από την ανατροφή των παιδιών μου. Ένας διαρκής αγώνας που με κρατάει, αν μη τι άλλο, σε εγρήγορση!!! Το μυαλό μου μόνιμα απασχολημένο αναζητά πρακτικές που θα μπορούσαν να διευκολύνουν, έστω και στο ελάχιστο, το έργο μου.


Δεν είμαι αυθεντία, δεν γνωρίζω περισσότερα από εσάς αλλά υπάρχουν πράγματα που θα ήθελα να κοινοποιήσω και να μοιραστώ μαζί σας, στο πλαίσιο της στήλης "TIPS για γονείς" που απευθύνεται αποκλειστικά σε γονείς στο elaxamogela.blogspot.com.

Η βραχύχρονη πείρα μου ως μητέρα, ίσως μου επιτρέψει να γράψω μερικά άρθρα αλλά πιστέυω πως και με τη δική σας συμβολή η στήλη μπορεί να γίνει πιο πλούσια.

Με χαρά θα δεχτώ στο mail μου (fofovardaka@gmail.com) ή στον τοίχο της ομάδας "Ελα χαμογέλα ... the group" στο facebook τις δικές σας πρακτικές συμβουλές, προβληματισμούς, προτάσεις ή ακόμη και άρθρα σχετικά με καταστάσεις που αντιμετωπίζετε χάρην των παιδιών σας.

Σας προσκαλώ λοιπόν να γίνουμε μια παρέα και να ανταλλάξουμε εμπειρίες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου